Dr.Clauder's PLAQUE EX FORTE PLUS - Serum zapobiegające osadzaniu kamienia nazębnego - 100ml

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 1-2 dni robocze
Cena: 95,00 zł 95.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Dr.Clauder's PLAQUE EX FORTE PLUS jest nowym, innowacyjnym produktem do higieny zębów, zapobiegającym osadzaniu płytki nazębnej u psów.

Kamień nazębny stopniowo osadza się na psich zębach, szczególnie trzonowych, przyczyniając się do nieświeżego oddechu i powodując nieprzyjemne dolegliwości dziąseł.  Często taki stan wymaga interwencji u weterynarza.

Dr.Clauder's PLAQUE EX FORTE PLUS to naukowo udowodniona formuła o działaniu antybakteryjnym, w której skład wchodzą:

• mikrosrebro - tworzy "warstwę" ochronną na zębach, zapobiegającą przywieraniu bakterii przyczyniających się do tworzenia kamienia nazębnego
  • wysoce skoncentrowany sok z żurawiny - związki w niej zawarte wpływają na zmianę kształtu komórek bakteryjnych, uniemożliwiając ich przyleganie do powierzchni szkliwa i dziąseł

W formie serum, podawanego psu wraz jedzeniem lub osobno. W praktycznym opakowaniu z pompką. Niezwykle wydajny - wystarczą 2 naciśnięcia pompki dziennie, aby utrzymać zęby Twojego czworonoga w higienie.

Higiena psiej jamy ustnej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Wystarczy tak niewiele, aby pies miał zdrowe zęby w naturalny sposób.

Dane szczegółowe

Wielkość opakowania 100ml
Skład proteiny drobiowe (suszone), koncentrat naturalnego soku z żurawiny (10% = 25% naturalnego soku żurawinowego), olej roślinny, tłuszcz zwierzęcy
Analiza składu białko 8%, tłuszcz 26%, włókno 0,2%, popiół 0,15%, wilgotność 57%